DBA Meetup

Sreda, 20. februar 2019, 16:30 - 19:00

Unistar LC d.o.o., Litostrojska cesta 56, Ljubljana

Na tokratnem DBA Meetupu bomo obravnavali malo manj tehnično obarvano temo, ki je nepogrešljiva v našem vsakdanjem delovnem procesu, tako v večjih, kot manjših podjetjih - če še ni, bi morala biti.

Jakob Holešek iz podjetja UBS Solutions AG, bo z nami delil izkušnje, uspehe, neuspehe in zgodbe uporabe sistemov za zahtevke (requests, tickets). O svojem predavanju pravi:

                     Potovanje od “vse lahko naredim sam” do “za vse obstaja zahtevek” je poučno, včasih zabavno, a na začetku večkrat boleče. Vsekakor pa je to sestavni del dela v korporacijah. Jaz sem svojo pot prehodil v multinacionalki, prisotni na vseh kontinentih. Svoje izkušnje in zgodbe bi želel deliti z vami. Pri tem bom poudaril to, kaj pri našem sistemu deluje dobro in kaj nas uporabnike spravlja v obup, podal kakšen nasvet tako za uporabnike kot za upravljalce sistemov za zahtevke (requests, tickets). In da ne pozabim, tudi o pomembnosti centralnega skladišča podatkov vsega - opreme, aplikacij, ekip, … bom kaj povedal.  

 

Tema predstavitve

Govorili bomo o praktičnih izkušnjah uporabe sistemov za dodeljevanje zahtevkov (ticketing), kako nam lahko pomagajo pri vsakodnevnem delu ter kako lahko ob njihovi nepravilni uporabi po nepotrebnem izgubljamo čas in energijo za upravljanje dodeljenih opravil. Potrebno se je zavedati, da nam vsako zaključeno opravilo in evidentiran postopek reševanja služi tudi kot baza znanja in pomoč pri reševanju novih zahtevkov. Če sistema 'ticketing' ne uporabljamo, se na nam dodeljena opravila lahko »pozabi«, njihova izvedba zakasni, opravilo, ki ga predamo nekomu drugemu, se lahko »izgubi«, nimamo zgodovine, kaj se je z zahtevkom dogajalo, … kar vse rezultira v nezadovoljstvu naših strank.

 

Urnik

16:30    

Zbiranje udeležencev 

16:45

Uvodni pozdrav

17:00 

Predavanje »Praktične izkušnje uporabe sistemov za dodeljevanje zahtevkov (ticketing)«  Jakob Holešek, UBS Solutions AG

18:30 

Rezime dogodka, izmenjave izkušenj, oblikovanje vsebine naslednjega srečanja, druženje, ...

Po predavanju sledi sproščeno druženje in diskusija ob pijači. Poleg debate o vsebini tokratnega DBA Meetupa, se bomo pogovorili tudi o vaših željah, pričakovanjih in usmeritvah glede vsebine bodočih DBA Meetupov. Izjemno veseli bomo vaše aktivne udeležbe pri bodočem soustvarjanju in predstavitvi DBA vsebin, saj bomo imeli od tega vsi koristi.

 

Prijava in kotizacija

Udeležba je brezplačna. Obvezna je pa prijava preko PRIJAVNICE.

Morebitne odjave nam sporočite najkasneje do vključno ponedeljka, 18.2.2019. V primeru, da prijave ne boste preklicali, dogodka pa se vseeno ne boste udeležili, v plačilo zapadejo administrativni stroški organizacije (40€ brez DDV oz. 48,80€ z DDV).

 

Dodatne informacije: [email protected] (041-226-983) ali [email protected] (041-799-666).