DBA Meetup

Torek, 10. marec 2020, 16:30 - 19:00

M hotel Ljubljana, Derčeva 4, Ljubljana 

 

Na tokratnem DBA Meetupu bo z nami Jakob Holešek iz podjetja UBS Solutions AG govoril o uporabi Oracle optimizer hintov. Uporaba slednjih velikokrat ni dobro razumljena, še posebej v primerih ko kljub njihovi uporabi, ne dobimo pričakovanega rezultata, t.j. plana poizvedbe. Hinti, ki so trajno vključeni v sam tekst aplikativnih SQL-ov, bi sicer morali biti ena od zadnjih tehnihk, ki se jih poslužimo za stabilizacijo oz. optimizacijo plana poizvedbe, kljub temu pa nam včasih lahko pomagajo rešiti oz. začasno zaobiti neoptimalen plan poizvedbe.

Tema predstavitve

Jakob nam bo na meetupu predstavil tematiko »Hints - Zakaj, Kje, Kdaj, Kaj, Kako in Kdo« in podal svoje izkušnje, izzive, poglede in nasvete glede njihove uporabe. Kratek povzetek vsebine:

                    

Hints - kratka navodila o tem, kako naj se poizvedba izvaja - so na voljo za uporabo in zlorabo že kar nekaj časa. Dovoljujejo nam predpisati način izvedbe poizvedbe - ker verjamemo, da je boljši, kot jo predlaga naš predragi optimizer. S tem, ko nam je bila zaupana ta moč, pa smo tudi sprejeli nekaj odgovornosti - o naših “ukazih” se ne razpravlja, se samo izvršujejo, bolj ali manj po vojaško :) Toda zakaj bi hint-e uporabljali, kje, kdaj, kaj spraviti vanje, kako in kdo? Z vami bom delil tudi nekaj primerov iz arhivov našega performance team-a in nekaj nasvetov kaj uporabiti in kaj ne na katere smo naleteli.

 

O predavatelju

Z Oracle podatkovnimi bazami se tako ali drugače ukvarjam že več kot 20 let. Delal sem kot razvijalec aplikacij z Oracle Forms in Case orodji, bil DBA in večkrat delal na zahtevnejših projektih migracij doma in v tujini. Zadnja leta delam v Londonu v eni večjih mednarodnih bank. Sem član manjše ekipe odgovorne za performance tuning porednih SQL stavkov na bazah velikosti več TB.

Urnik

16:30    

Zbiranje udeležencev 

16:45

Uvodni pozdrav

17:00 

Predavanje »Hints - Zakaj, Kje, Kdaj, Kaj, Kako in Kdo« Jakob Holešek, UBS Solutions AG

18:30 

Rezime dogodka, izmenjave izkušenj, oblikovanje vsebine naslednjega srečanja, druženje, ...

Po predavanju sledi sproščeno druženje in diskusija ob pijači. Poleg debate o vsebini tokratnega DBA Meetupa, se bomo pogovorili tudi o vaših željah, pričakovanjih in usmeritvah glede vsebine bodočih DBA Meetupov. Izjemno veseli bomo vaše aktivne udeležbe pri bodočem soustvarjanju in predstavitvi DBA vsebin, saj bomo imeli od tega vsi koristi.

 

Prijava in kotizacija

Udeležba je brezplačna. Obvezna je pa prijava preko PRIJAVNICE.

Morebitne odjave nam sporočite najkasneje do vključno nedelje, 8.3.2020. V primeru, da prijave ne boste preklicali, dogodka pa se vseeno ne boste udeležili, v plačilo zapadejo administrativni stroški organizacije (40€ brez DDV oz. 48,80€ z DDV).

 

Dodatne informacije: [email protected] (041-226-983) ali [email protected] (041-799-666).